محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

قلعه بادی جامپینگ برند اینتکس

تقویت رشد فیزیکی

پرورش و رشد حواس پنجگانه

ابعاد 175*175*135 سانتی متر

جنس از pvc پوشیده شده با چرم

وزن قابل تحمل: 54 کیلو متر

تحت لیسانس آمریکا

تهیه شده از مواد با کیفیت و بدون مواد سمی

ادامه مطلب
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
مرجع:
FB-2093
نام تجاری:
توضیحات

قلعه های بادی از سرگرمی هایی اند که بچه ها عاشق آن هستند و می توانند کلی بالا و پایین بپرند و بازی کنند. این قلعه از جنس پی وی سی با روکش چرم است و بدنه ی آن دارای ارتفاع مناسبی است که مانع از خروج و افتادن کودکان به بیرون از آن می شود. کف این محصول جنس مقاومی دارد و به این ترتیب کودکان شما می توانند به راحتی در آن بازی کنند. علاوه بر موارد گفته شده این محصولات پس از ساخت برای 24 ساعت تحت فشار قرار داشته اند بنابراین می توانید از نظر نداشتن پارگی در آنها اطمینان داشته باشید. این قلعه ی بازی را تهیه کنید تا کودکتان در محیطی امن و با کمترین سرو صدا به بازی و شادی بپردازد.

نقش والدین: سطح انرژِی کودکان همیشه در سطح بالایی قرار دارد و همین باعث می شود که این کودکان دائم در حال جنب و جوش باشند و گاها والدین از این همه سرو صدا و تکاپو خسته و یا عصبانی شوند. چاره چیست؟ والدین باید برای این که انرژی کودکشان تخلیه شود باید شرایط این کار را فراهم کنند، مثلا می توانند از بازی هایی استفاده کنند که انرژی شان را تخلیه کند و آنها را از آرامش بیشتری بهره مند سازد. البته توجه داشته باشید گاهی بعضی از کودکان دارای بیش فعالی هستند که برای این موارد بهتر است به مشاوره های مربوطه بروید و از بازی هایی مناسب که گفته می شود بهره مند شوید.

درباره ی تولید کننده: اینتکس intex یکی از بزرگترین شرکت هایی است که در زمینه ی محصولات بادی فعالیت می کند. این شرکت بیش از 500 محصول بادی تولید می کند و محصولات آن به سراسر جهان فرستاده می شود. به نوعی می توان گفت همه ی شرکت های معتبر بادی دیگر در دنیا دارای این استاندارد می باشند و از همین شرکت منشعب شده اند. ساختمان مرکزی این برند در آمریکا بوده و دفتر فروش و تولید در چین صورت قرار دارد. این برند که تحت لیسانس آمریکا می باشد قبل از فرستادن به کشور های خریدار، تحت فشار های 24 ساعته تست می شوند و به دلیل کیفیت مناسب دارای استاندارد های آمریکایی اروپایی می باشند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
FB-2093

مشخصات

سن
3 تا 6 سال
جنسیت
دخترانه و پسرانه
اهداف پرورشی
برانگیختن حواس پنجگانه
رشد فیزیکی
جنس اسباب بازی
PVC
نیاز به حضور والدین
ندارد
نظرات
بدون نظر

شما هم درباره این کالا نظر بدهید

  • امتیاز این اسباب بازی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

سایر ویژگی‌ها

سن 3 تا 6 سال
جنسیت دخترانه و پسرانه
اهداف پرورشی رشد فیزیکیبرانگیختن حواس پنجگانه
جنس اسباب بازی PVC
نیاز به حضور والدین

ورود

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم